Josefin Sundh

Hallå!

Jag heter Josefin Sundh och går mitt sista år på SCoTT, Swedish College of Travel & Tourism, i Orsa. Världens bästa utbildning om man är inne på hälsa och tycker om att jobba med människor! Just nu har jag praktik på Dalecarlia Spa och jobbar med att förbättra mitt handlag inom olika kroppsbehandlingar och får här förmånen att arbeta med och lära mig Kerstin Florians underbara produkter. Den utbildningen jag har går genom SAFE internationellt licensierad träning vilket gör det till en bred utbildning och är en kvalitetsäkring som passar bra på Spats alla behandlingar.

Ha en skön och avslappnad jul!

Glöm inte bort vår rimtävling med chans att vinna ett presentkort på frukost för två! Sista dagen idag! 17/12. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0