Alexander Winther


Alexander Winther

Hej, Alex här!


Som nattportier får man se och göra allt möjligt och jag anser att jag har ett mycket omväxlande och brett jobb. Vid varje pass träffar jag nya ansikten och leenden och i och med att jag jobbar natt får jag ofta vara med om och se saker som många andra inte får. (Ni vet väl att det är på nätterna de mest spännande sakerna händer!) Den mening jag oftast säger till gästerna en bit in på arbetspasset, då jag fortfarande har flertalet timmar kvar att jobba, är godnatt och sov gott!

På fritiden tycker jag om att fotografera och mycket av min lediga tid går åt just till att fota och sedan redigera de bilder jag tagit. Ofta tar jag med mig kameran till jobbet och innan jag påbörjar mitt pass tar jag tillfället i akt och tar bilder på den fina naturen utanför hotellet. Många av mina bilder kan ni hitta här.

Hoppas vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0