Tävling

Tack för alla de bidrag som kommit in till vår tävling! Kanon! Men vi vill ha in ännu fler! Och det är därför vi nu förlänger tävlingen ytterligare några dagar. Nytt slutdatum för bidrag är 13/2. Kanske kan vinsten bli en perfekt alla hjärtans dag gåva!?

För er som inte vet vad tävlingen gäller kommer lite info här:
Vi vill att du skickar in en motivering till oss där du berättar varför du skulle vilja komma och besöka oss, vem du skulle ta med på vistelsen och varför. Vinsten är en hotellövernattning i huvudbyggnaden inklusive stor frukostbuffé och fri entré till spat, för två hos oss.

Alla bidrag skickas till [email protected] eller [email protected] senast den 13/2!
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Christina Glaad

Jag har varit gift med min man i 28 år i sommar. Då han är kranförare så har han mestadels fått lov att veckopendla. Oftast har det varit till Stockholm men han har även varit i Malmö och byggt Öresundsbron. Det skulle vara så roligt att kunna överraska han en lördagsmorgon med att ta han i bilen och åka till vackra Tällberg och Dalecarlia. Sen skulle det vara trevligt att ta med han på spa. Jag har varit på Dalecarlia spa men förhoppningen är ju att även Anders inser vad det är skönt så att vi kan åka tillsammans flera gånger. Hoppas på tur

2011-02-08 @ 20:25:36
Postat av: Solbritt

Har varit gift i nästan 50 år och har ännu inte fått med min man på ett spa. Skulle vilja vinna så han får uppleva den sköna känslan och även naturen runt Dalecarlia.

2011-02-10 @ 08:16:47
Postat av: Annika

Fantasi kan blir magi denna eventuella helg och inte behöva vara mamma o pappa,fru o man arbetskamrat och grannen utan få vara och åter få vara kvinna och man för en kväll och spontant bete sig som när vi träffades, oskyldiga, dansanta, fnittriga,smått blyga och spontant vara med min man en hel helg utan barnen för att få vara drottning o kung för en liten stund i underbara Dalarna och dansa hem i gryningen efter helgen hem till familjen och vardagen och rutinerna igen .

2011-02-10 @ 10:26:33
Postat av: sara johansson krhamn

är en trebarnsmamma som jobbar som förskolelärare,älskar barn,MEN,som Tony Irving säger

hur underbart vore det inte att få resa bort en stund,koppla av,njuta av tystnaden,hotellfrukost,spa...känner att jag dreglar;) skulle jag ha turen att vinna skulle jag bjuda med min bästis sen 22år,marika,även hon trebarnsmamm som verkligen förtjänar att bli lite bortskämd!

2011-02-10 @ 13:20:27
Postat av: Anita Nilsson

Jag och min fantastiska sambo Anders firar snart 10 år tillsammans, det vore kul att kunna göra något mysig tillsammans denna dag, då det varit lite sparsamt med en varan under detta året pga att han är "mellan jobb". Han har skött hushållet och marktjänsten under detta år, med bravur, så han är värd lite uppmuntran. Vilken fantastisk överaskning det skulle vara med en vinst till oss båda

2011-02-10 @ 21:04:33
Postat av: Marianne Eriksson

Jag skulle vilja åka tillsammans med min dotter som fyllde 21 år förra veckan. Det skulle bli en något försenad födelsedagspresent. Det skulle vara härligt att få skämma bort oss för ingen av oss har tidigare varit på spa.

2011-02-11 @ 06:22:27
Postat av: ann rosenqvist

hoppas på tur

2011-02-11 @ 06:26:12
Postat av: Anton Dufwenberg

Jag vill ta min flickvän till en fristad, bara för ett kort men minnesvärt tag. Sedan jag fick diagnosen bipolär så har inte ens de vardagligaste vardagar flutit på särskilt smidigt vare sig för mig eller för henne. Än mindre för oss. Därför vill jag vinna det här; för att visa att jag faktiskt inte bara är till besvär. En paus är även något jag personligen skulle må väldigt bra av. Ett streck att dra för att sedan gå över, ta ett stadigt tag och fortsätta framåt.

2011-02-11 @ 17:24:30
Postat av: Sahra Florén

Som en trött och sliten småbarnsmamma jag är,

ofta väldigt trött och tvär.

Vill med älskade mannen min få vila,

å att hemma ett tag få slippa ila.

Sitta i lugn och ro att mysa,

under en filt tillsammans å varandra kärleken till varandra igen upplysa <3

2011-02-11 @ 18:00:04
Postat av: Cecilia

Jag tycker att Sverige är fantastiskt och vill hellre göra olika utflykter i landet än att åka utomlands. Jag och min pojkvän skulle behöva lite rekreation just nu och att jag skulle välja honom är ett självklart val då vi är själsfränder. Själsfränder som är i behov av rekreation.

2011-02-12 @ 01:37:25
Postat av: Ulf Renlund

Min fru är höggravid och resan hit har inte varit lätt. En dygn i lugn och ro med spa och övernattning skulle göra slutspurten lätt som en plätt. Vistelsen blir i alla fall minnesvärd, så vi sedan vet var vi ska åka för en paus från hemmets härd.

2011-02-12 @ 10:01:41
Postat av: Isabelle Arding

Min pojkvän och jag har varken rest eller övernattat någonstans förutom hemma hos mig. Det här skulle verkligen vara något vi aldrig kommer att glömma. Vi må vara unga men han är mitt livs kärlek

2011-02-12 @ 17:18:58
Postat av: Susanne Friman

Sambon har aldrig varit i dalom,

utom en gång när han åkte slalom,

så nu är det dags för rekreation,

njutning och underbar reflektion,

Dalecarlia har allt vi behöver,

ser fram mot vistelse framöver!

2011-02-12 @ 23:20:16
Postat av: Alexandra Björnham

Varje sommar åker vi 100 mil genom Sverige för att hälsa på min mans mamma i Jönköping och hans pappa i Karlskrona. Varje år har vi sträckkört genom Sverige och varje år blir det lite jobbigare att åka. Men om vi detta år tar ett litet stopp på Dalecarlia på väg till Jönköping. Och går på spa och äter gott, då kanske vi får förnyad energi innan vi åker vidare.

2011-02-13 @ 10:50:22
Postat av: Fru P

Imorgon är det alla hjärtans dag och jag har som vanligt glömt bort det. Tänk vad underbart det vore att chokera min man med en vistelse på Dalecarlia, för chockad skulle han bli, det vore nämligen första gången jag kommit ihåg alla hjärtans dag i såfall!!

Mitt i all renovering skulle vi behöva få lite vila och njuta av lugnet vi Siljan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0