Kultur före Kulltur

Med bara en månad kvar tills vasaloppet drar igång kanske det är många av er som börjat fundera på en resa till Dalarna. Först ut är de som åker kortvasan den 25/2 och näst på tur är tjejvasan den 26/2. Inför tjejvasan, eller kullturen om man så vill, kommer det den 25/2 hållas en kulturkonsert i Mora Kyrka. Årets artister är Peter Jöback, pianisten Rickard Nilsson, Kalle Moraeus med komp och Team Moraeus från tv-programmet Körslaget. Peter Jöback har själv sagt Jag ser verkligen fram emot att få åka ut på turné i en mindre konstellation och spela tillsammans med några av mina favoritmusiker. Detta kommer att ge en intimare konsert där jag får chansen att komma närmare min publik.

Boka biljetter kan ni göra via Siljan.se och boendet kan ni självklart boka direkt hos oss! Telefon 0247-89100, mail [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0