Och hon sa ja!


Solleröstugan, där han gick ner på knä och hon sa Ja!

Igår hade vi ett frieri på här hotellet, så vackert! Först åt paret en romantisk 2-rätters middag i matsalen och senare då de var klara där tog mannen med sin tjej in till Solleröstugan. Vi hade innan de gick dit hjälpt honom lägga ut rosor och rosblad på borden, tänt levande ljus och satt på musik med Sarah Dawn Finer - Kärleksvisan. Och det var där det sedan skedde, han gick ner på knä friade och hon sa Ja! Så Underbart.


Jag ska älska dig så som du är
Och jag vill ge dig allting jag har
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker
Du betyder allt för mig
Var inte rädd, jag står bredvid dig
För du betyder allt för mig

Sarah Dawn Finer
Kärleksvisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0