Anneli Oscarsson


Förberedelser i mötesrummet Solleröstugan.

Jag heter Anneli
Oscarsson och jag tror jag måste ha världens roligaste arbete. För att inte prata om den vackraste arbetsplatsen! Kika in på vår hemsida där det finns online bilder som visar den vackra utsikten.

Min titel är konferensansvarig och jag jobbar med allt som har med konferenser att göra. Jag skickar offerter, bokar, möblerar, tar hand om våra gäster på plats och ser till att dom har allt dom behöver plus en massa annat. Jag har dagligen kontakt med massa härliga människor och tillsammans planerar vi och förbereder inför kommande möten här på Hotellet. Inte en dag är den andra lik och det är det, samt alla trevliga möten som gör det så kul.

På Dalecarlia har vi 8 konferensrum, det minsta för max 8 personer och det största för upp till 200 personer. Det finns även 96 hotellrum och med dessa är vi näst störst i Tällberg. Grannhotellet Green slår oss med 4 rum så jag tycker vi borde bygga ut så vi blir både störst, bäst och vackrast!

Mer om mig och om mitt jobb kommer ni kunna läsa här på bloggen längre fram då jag kommer skriva så ofta jag kan och har möjlighet. Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0