En hälsning från Rebecca...

En av de grejer jag gillar allra bäst med att sitta i receptionen här på Dalecarlia är, förutom alla trevliga gäster och roliga event som sker lite då och då, när vi får blomleverans en gång i veckan. Att få hit färska vackra blomsterarrangemang som man sedan får placera ut i lobbyn eller på receptionsdisken är för mig (som är lite pysselgalen) alltid lika kul. En extra grej som förgyller och ofta uppmärksammas de alltid lika vackra arrangemangen även av många utav våra gäster. Blomman vi fick idag (tillsammans med massa fina blommor till ett bröllop vi ska hålla till helgen) var en rosa/lila Kalanchoe som sitter tillsammans med lite murgröna och ett lila blockljus i en grafitgrå avlång kruka. Ska se om jag kanske kan få med mig kameran till jobbet imorgon så kan jag knäppa en bild och visa er!

De som fixar vår vackra blomterarrangemang är Interflora i Leksand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0