Lars Erlman


Lars Erlman, nyanställd säljare hos oss.

Mitt namn är Lars Erlman, är 34 år (35 innan månaden är slut), bor i Ullvi med min fru Tina och våra tre barn. Jag har jobbat i stort sett hela mitt liv inom besöksnäringen. Vid 13 års ålder började jag jobba i kök och har senare jobbat som kock och köksmästare under ca 10 år. Har även arbetat som driftschef på hotell och som VD för Borlänge & Co, en motsvarighet till Siljan Turism. Idag driver jag Lars Erlman AB och jobbar där med affärsutveckling, försäljning samt föreläser om bemötande, service och social arbetsmiljö.

Jag drivs av lusten att se människor utvecklas i takt med att kunder/gäster är nöjda med den produkt jag hjälper till att leverera. Min absoluta övertygelse är att med rätt behandling av människor, såväl internt som externt, så kommer affärerna och trivseln konstant att utvecklas åt rätt håll. Att prestigelöst ledarskap är en förutsättning för framgång ser jag också som en självklarhet.

Lars är nyanställd säljare hos oss och Vi önskar honom hjärtligt välkommen till vårt gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0