Elvis kommer till byn!

Idag är det premiär för en gästbloggare här på dalecarlia.blogg.se. Det är Pär Johansson, grundare till Glada Hudik-teatern som ärar oss med nedanstående inlägg;

"I april är det så äntligen dags för oss att spela Elvis på Tegera Arena i Leksand. Något vi sett fram emot länge.
Biljettförsäljningen har gått mycket bra så istället för en föreställning skall vi nu spela två och har dessutom utökat antal platser i salongen.

Jag får under vistelsen också tillfälle, vilket gläder mig alldeles ofantligt, att för min ensemble och mina kollegor visa och bo på Hotel Dalecarlia som jag samarbetat med under en lång tid och som har blivit ett av mina absoluta favorithotell. Hit åker jag mer än gärna för att njuta av fint hotell, god mat, fantastisk personal, härlig spa-avdelning och de vackra omgivningarna.


Den 19 och 20 april är det dags. Då checkar den 80 man stora gruppen in på Dalarnas vackraste och mysigaste hotell. Och vi känner oss väldigt välkomna!


Pär Johansson"

 

 

Glada Hudik-teaterns Sverigeturné når Leksand v.16 och kommer då hålla två föreställningar på Tegera arena, tisdagen den 19/4 och onsdagen 20/4.


"Vi vill hylla Elvis Presley med en föreställning som innehåller mycket humor och lite allvar, en del inblickar i hans liv, en del påhittat och naturligtvis mycket rock n´ roll. Vi följer killen som utmanade en hel värld genom att rytmiskt skaka på höfterna."


På hotellet kan ni, i samband med föreställningarna boka bord för middagsbuffé och får då även ta del av en presentation av Glada Hudik-teatern och deras nya projekt "Nästa steg". Efterfrågan är stor så se till att boka i tid!
*Middag inkl. biljett till Elvis och transport in till Leksand, 695 sek.
*Del i dubbelrum inkl. frukost, middag, biljett till Elvis och transport t.o.r till föreställningen, 1295 sek.

För mer information och bokning, ring 0247-89100 eller maila [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0