En fullspäckad vecka

Jag ser med förväntan fram emot denna vecka. Det är så mycket som ska hända så jag vet knappt hur jag ska få ihop allt.

Idag får jag besök från Roche som ska vara här nästan en hel vecka i januari och ha massor av roliga event. Inför detta ska jag visa anläggningen och vi ska tillsammans detaljplanera deras konferens. Ska bli så kul att få visa Tällberg och vårt fina hotell och jag hoppas att solen även kommer titta fram. Imorgon kommer Mockfjärds hit, också på visning och planering. Dem är ett jättegäng på 300+ personer så det krävs endel för att samordna alla dessa med konferens, luncher och middagar. På onsdag bär det av till Sandviken där Svenska Möten har bjudit in ett 30-tal konferensköpare från olika anläggningar på Sandvik för lite julmys, kommer bli kanontrevligt! Undra om man kanske ska ta svängen förbi IKEA och passa på att köpa det sista inför julen på hemvägen… Torsdag är tack och lov en kontorsdag då jag ska hinna med allt som jag normalt har en hel vecka på mig att hinna. Men det går nog det med! Och på fredag, då är det Örebro och ytterligare ett kundevent med Svenska Möten som hägrar.

Som ni ser, full fart! Precis som det ska vara! Ska ladda lurarna med en bra bok, det kommer bli några mil bilen denna vecka. Lovar att återkomma med uppföljning och förhoppningsvis även massa bilder!

Anneli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0